...ifall man bara stannar inne på hotellet...

Jag blir lite kluven av att vara aktiv på två bloggar, men kan andra så kan jag. Landade i Vemdalen  strax efter 17 igår. Snabbt som ögat infann jag mig hos Roger och Martin från Norrskedikaparken och där välkomnades jag som vanlig av härliga lakritsshots, serverade ur en enliters tillbringare.

Roger                                          Martin
I lägenheten bor också Marco från Tors loge och Leif Wibron, Gävleparken.

Marco                                            Leif
Det var mysigt att sitta ner och prata med dem man inte träffat på länge, men klockan 20 skulle vi äta på Hildings så jag fick duscha och fixa mig på rekordtid, och det gick ju bra det också.

Torsdagen är egentligen bästa kvällen ur dansbarhetssynpunkt, eftersom "alla" inte har kommit ännu och gårdagen utgjorde inget undantag. Expanders, Highlights och King Edwards stod på scenen, tre väldigt olika band. Det är alltid lika roligt att dansa till de förstnämnda, som givetvis har en särskilt plats i mitt norrbottenshjärta.


King Edwards var en jäkligt positiv överraskning! Det svängde som tusan så dem vill jag gärna höra mer av!

I vanlig ordning serverades pyttipanna hos Roger och Martin inatt och i morse fick jag sova uuuut! Klockan var nog närmare halv tolv innan jag åt min egen medhavda frukost. Det är sällan man kan äta hotellfrukost eftersom de envisas med att servera den i gryningen. Och då hade jag precis somnat...

Nu skiner solen och vi sitter här och tittar på alla utklädda människor som är på väg till after skin. (Hur blev det där? Efter skinn? Efter skidorna, menar jag ju.) Klockan 18 är det mingel och idag tänker jag inte stressa när jag gör mig i ordning så jag bör strax återgå till min lägenhet av den anledningen. Läs gärna min andra blogg också som förstås är kuligast för er som gillar dans, men ni andra kan också gott kolla in den.
Boellas Får jag lov-blogg!


Kommentarer
Vifsla

Mäh! Killen har ju en LK-tshirt på sej!

2010-05-01 @ 23:34:10
URL: http://www.welest.blogspot.com
leffe

Ja,och?

2010-05-07 @ 23:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0