Things

Allting har en ände och korven den har två. Fast helt slut kanske det inte blir i alla fall. Under en övergångsperiod måste jag nog få köra med två stycken. Tills jag har vant mig av med den ena, tänker jag. Nu pratar jag alltså om bloggar, om någon undrar. Från och med idag bloggar jag nämligen på Får jag lovs hemsida, och där kommer jag givetvis mest att skriva om dans och sånt, men också om lite annat. Så länge jag stannar kvar här kommer jag mest att skriva om mycket annat och lite dans och sånt... Annat, det är t ex det här:

Jag har hittat ett användningsområde för den meningslösa grej jag fick när jag slutade på mitt förra jobb. Nu pryder (eller vad man ska kalla det) den skrivbordet på mitt nya arbete. Men det är ju ok, så slipper jag dammtorka den hemma.

Imorgon åker jag till Vemdalen på orkesterforum. Självklart skulle jag ha packat ikväll, men jag har i alla fall hunnit kolla oljan samt tvättat och tankat bilen, och det är ju inte det sämsta. Självklart har jag skrivit en lista på vad jag ska ha med mig, från mobilladdare till dansskor, men för att utmana ödet och kanske göra livet lite mer spännande, har jag låtit bli att skriva upp tandborste. Sen får vi se hur det blir med den. Men kolla nu på min nya blogg också: http://www.fjl.se/BoelS/blogg 


Kommentarer
Dansbandsjimmy

Nu få du förklara för mig som är lite trög, flytta du nu endast till FJL eller stanna du även kvar på denna sida? Kan vara bra att veta, annars modigt att skriva på FJL det steget kommer jag förmodligen aldrig våga ta.

2010-04-22 @ 10:36:58
URL: http://www.dansbandsjimmy.blogspot.com
Anna Neah

Men när kommer klänningen hit då? Man undrar ju som när den kommer? Man är ju som nyfiken på den :) Hallå!

Hälsar din syelev

2010-04-26 @ 18:05:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0