Växeln hallå

Eftersom alla hyresgäster på Lingonstigen, där jag alltså bor, kommer att lida en del vid den omfattande renoveringen som pågår så ersätts vi ekonomiskt för det men i boendet vi åsamkas. Flyttar vi till och från evakueringslägenheten själv ersätts vi med ytterligare en månadshyra.

Jag har länge funderat över vad jag skall göra med alla pengar som plötsligt rasar in och igår var det färdigfunderat för då rasade växellådan i min bil. Så nu kan jag tänka på annat t ex att jag åker till Blekinge om en timme.

Får jag presentera KUNGEN!?



Se vilka gulliga fingrar hon har!

 



Kommentarer
Anonym

det där kallar jag fyndig rubrik! hahaha

2009-09-14 @ 17:43:03
margit

Det ser inte så roligt ut...hoppas du får bort dem..

2009-09-15 @ 01:54:35
URL: http://margitholm.blogg.se/
margit

Gullig lite mus...

2009-09-15 @ 01:56:43
URL: http://margitholm.blogg.se/
katten

DET ÄR EN RÅTTA!

2009-09-15 @ 22:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0