Troubled boys

Allting har en ände, korven den har två. Imorgon åker jag hem, men först skall vi på Stoff och stil i Malmö och sedan till Köpenhamn där vi skall ströva på Ströget. Därefter skall jag försöka hamna på ett tåg som tar mig till Kastrup. Lite nervös är jag allt...

Ikväll har vi varit till Mörrum på premiären och dansat till Wizex. Jag kan säga att jag känner mig vansinnigt tacksam över att vi fick Widerbergs till lördagens dans under Boden Alive-helgen istället för Wizex, som vi trodde var preliminärbokade, eftersom jag vet att de brukar spela samma låt samtidigt i samma tonart, och det är ju beundransvärt, för det lyckas inte Wizex med. Sorry, för det ligger inte för mig att chikanera en orkester på det sättet, men tyvärr så är det helt enkelt bara ett konstaterande.

Igår var det säsongsavslutning i Eringsboda Brunn. Mer om det när jag kommit hem. Jag har bilder i telefonen. Nu är det tydligen sängdags för alla som skall utomlands imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0