Lullaby

Jag klarade i alla fall deadline på Moraeus och Jansson med en halvtimme tillgodo. Pust. Och då hade jag förstås kunnat sätta mig vid symaskinen men istället fastnade jag vid Spotify, detta fördärv där man kan finna i stort sett allt utom Beatles. Har precis lyssnat igenom ett knippe låtar med 10 CC. Vem minns inte People in love, Godmorning Judge och Dreadlock Holiday?  Jag fick Spotify av Anna, som menade att jag säkert skulle hitta "den där haschmusiken du brukar lyssna på." Ack, så rätt hon hade! Jag vältrar mig i Boston, The Doors, Status Quo, Sparks och Hurriganes. Samt  Björn Skifs. Faktiskt. Jag blundar och drömmer. Det är precis vad jag tänker göra nu.


Kommentarer
Anna

Hahaha! Vad rolig du är! Ja visst är det bra med Spotify! Älskar det.

Nu ses vi på torsdag, stumpan. Jag ser verkligen fram emot det. Ska bli så roligt!

Stora björnkramen

2009-05-18 @ 10:48:12
URL: http://mermusik.blogspot.com
katten

det är för att michael jackson äger alla beatles låtar. finns ing led zeppis eller pink floyd heller.

2009-05-18 @ 11:58:35
Anonym

Du har ju alla skivor ändå!!

2009-05-18 @ 18:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0