Drum Skills

För tredje dagen i rad sov jag bort precis hela förmiddagen. Underbart! Därefter satte jag mig vid datorn och färdigställde recensionen av J P Nyströms konsert som jag var på igår. En mycket trevlig tillställning var det. Dessutom träffade jag min gamle bekant Bengtsson, som fotar för samma tidning som jag skriver.

Publiceras imorgon!
Under eftermiddagen har vi varit ner till Janne och jag har fått lyssna på när Malin spelar trummor!

Jag är så stolt så jag spricker! Det är så himla häftigt!
Nu har jag tvättat allt jag äger och har, känns det som. Är det någonstans det decimerade antalet inneboende märks, så är det i tvättunnan! Det är säkert ett par veckor sedan sist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0