Amateur hour

Jag börjar förstås med en länk till min recension av Pengarna eller livet, som fick en helsida i gårdagens Kurir! Nu hade jag ju i vanlig ordning, tänkt länka till sidan från en bild, men av någon anledning funkar inte mitt bildarkiv idag så om ni vill läsa recensionen får ni istället klicka här!

Även en representant från NSD fanns tydligen på plats och vad hon tyckte kan ni läsa här. Det är väl tur att vi är olika, för ack så ensidig världen skulle vara annars. Jag skulle nog tycka likadant om en konsert med enbart technomusik. Eller någon annan dynga. Fast jag skulle å andra sidan inte ge mig på att skriva om något som jag inte har någon kunskap om...

Katarina har varit modell vid en jättestor frisyrvisning i Stockholm och på Birka Paradise i helgen. Jag har en jättefin bild på henne som Anna, min plastsyster skickade, men den får jag publicera när arkivet fungerar igen.

Fick alldeles nyss en tråkig nyhet via mail. Norrskedikaparken i Östhammar brann ner till grunden inatt. Fy farao, vilken mardröm. Visserligen tur att ingen blev skadad men det är ju ändå fruktansvärt HEMSKT!



Kommentarer
marie ch

hej

2009-05-13 @ 07:07:10
URL: http://metrobloggen.se/futura


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0