Tisdagsbestyr

Skulle vara hos tandläkaren med Björn klockan 9 i morse, så det blev ingen vidare sovmorgon trots att jag inte skulle börja jobba förrän halv tolv. Men å andra sidan hann vi panta tomflaskor, lämna in den upphittade mobiltelefonen på polisstationen samt tömma bilen på återvinningsstationen där jag också passade på att skära mig i vänster ringfinger. Tog dock ingen bild på det.

Hann precis hem för att äta en liten förlunch, bestående av turkisk yoghurt med flytande honung (tack för den goda vanan, Anna!) innan jag vandrade iväg till jobbet med Supertramp i hörlurarna. Väl framme kladdade jag ner min vita jumper med blod från fingret. Jag tänker köpa en Första hjälpen-kudde att ha i handväskan eftersom jag uppenbarligen har stora svårigheter att hantera vassa saker. På lunchen sprang jag ner på HM och köpte en vit t-shirt med röda rutor för 69:90. Sedan kändes allt en smula bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0