Nånting annat

När Anna var här sökte jag med ljus och lykta efter en gammal stickbok som jag gömt på något idiotsäkert ställe. Ikväll satte jag mig i lilla hallen och bläddrade igenom typ tusen Burda-tidningar i jakt på ett par mönster som jag kan använda när jag skall sy Erikas 60-talsklänningar. Plötsligt ramlade den gamla boken ut ur hyllan och jag kunde dra en lättnadens suck. För nog har jag funderat en del över var den kunde hålla hus...

Från 1934
Jag tror jag skall sticka mig en jumper att ha när jag åker skidor...

..för vem behöver skaljacka?

Eller också slår jag till på en virkad jumper med rullar både här och där.

Vi får se vad det blir!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0