On the radio

Nu är Thomas här i stugan och skall göra ett spontant inlägg till P4Dans. Vi har blandat Minttu oich O´boy och skall efter radioinspelningen gå och kolla in Arvingarna. Men det skrev jag ju tidigare. Sömnbristen är påtaglig och jag har nog inte sovit mer än fyra och en halv timme inatt. Det är jobbigt att vara med.  Imorgon är det frågesport och jag antar att man som vanligt får bonuspoäng om man hittar på någon snillrik vers, så resten av dagen kommer jag att prata och tänka i versform med så många rim som möjligt. Hur det påverkar relationerna till mina vänner här i Vemdalen vet jag inte, men riktig vänskap borde väl ändå tåla detta. Eller....?

Thomas intervjuar Martin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0