Better this way

Nu är det mycket... Jag börjar med en av mina döttrars pojkvän.

Men jag är inte orolig.

Och så min bil...

Mycket, mycket bättre. Män och kvinnor, pojkar och flickor! Lyd min uppmaning! Om ni någon gång i ert liv får för er att ni vill gifta er och kanske till och med skaffa barn, se till att göra det med någon som ni tror att ni kan komma överens med även efter skilsmässan! I morse hade bilen sommardäck och en jättebuckla på bakdörren, samt ett tjockt lager smuts och damm över hela sig. Klockan 17 hade den vinterdäck, ny torkare bak, en starkt decimerad buckla samt en lack man kan spegla sig i. Tack Janne!

Jag övervägde en stund att åka till Skelleftehamn och dansa till Zlips, men valde att stanna hemma och titta på Dansbandskampen istället. Jag kan, exklusivt för mina läsare, publicera en bild från dagens repetition. Till vänster i bild syns den beryktade Baileys-Susanna från Karlshamn, som tillsammans med sin mörkrädde man Pelle inom en snar framtid kommer att hedra Norrbotten med ett besök.

Och nu har Thomas börjat synas i skvallerpressen! Se dagens Aftonbladet!
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/dansbandskampen/article3620767.ab


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0