Bilbesiktning

Bilbesiktning=ombesiktning. Avgasrening vevhusventilationen, inte sluten. De kände DIREKT när jag körde in i hallen att här har vi en slang som är trasig. Den ene öppnade huven och uppmanade mig att sticka in näbben.
-Känner du att det luktar som när du kör skoter? sa han.
Jag förmådde inte påpeka att jag aldrig kör skoter numera, så jag nickade bara instämmande. Sedan ringde jag till Janne som sa att han ska titta på det efter jul, men att han tyckte att det var en smula överdrivet med en ombesiktning för en sådan sak. Jag lade försiktigt fram en teori om att grabbarna blev så omåttligt förtjusta i mig att de gärna ville ha mig där igen, vilket utlöste dagens första och största gapskratt från min ex-make.

Ganska mysigt vid frukostbordet så här års


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Boellas

Blond, bitter och besserwisser

RSS 2.0